Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interaktivní aplikace ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ s využitím technologie Smart Lab a Smart Response.
HORÁK, Martin
Diplomová práce se zabývá použitím interaktivních výukových aplikací ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol. V teoretické části budou popsány aktuální technologie pro interaktivní výuku. Dále bude popsána práce s prostředím Smart Notebook, zejména s jeho součástmi Smart Lab a Smart Response 2. Bude proveden výzkum zkušeností učitelů matematiky s prostředím Smart LAB a Smart Response 2. V praktické části budou vybrány vytvořené materiály z volně přístupných zdrojů, v kterých se nachází mnoho většinou starších materiálů, a bude provedena jejich evaluace. Dále bude vytvořena sada výukových aplikací pro výuku matematiky v 6. a 7. ročníku základní školy. Tyto aplikace budou následně ověřeny při mé vlastní souvislé pedagogické praxi.
Tvorba interaktivních aplikací pro výuku anglického jazyka na ZŠ s využitím technologií Smart Lab a Smart Response
ČERNÝ, Ondřej
Cílem bakalářské práce je tvorba metodicky a obsahově správných aplikací sloužících k podpoře výuky anglického jazyka na druhém stupni základní školy v prostředí Smart Lab a Smart Response. Smart Lab i Smart Response jsou pouze jedny z funkcí SMART Notebook software, která dovoluje uživateli/učiteli vytvořit rychlé aktivity/hry. Práce může sloužit učitelům jako doplňkový materiál k výuce anglického jazyka. Součástí práce je sada vytvořených aplikací a popis toho, jak by se aplikace měla použít. Aplikace jsou nahrány na portál http://veskole.cz/. Teoretická část práce je zaměřena na samotný software (Smart Notebook) a to zejména jak vypadá, funguje a v čem spočívá jeho využitelnost. Praktickou část práce tvoří samotné vytváření aktivit v prostředí SMART Lab/Smart Response společně s evaluací již vytvořených aktivit k výuce anglického jazyka
Interaktivní tabule ve výuce 2. ročníku základní školy
KŘÍŽOVÁ, Sabina
Diplomová práce se zabývá podporou výuky ve zvolených předmětech druhého ročníku základní školy za pomoci interaktivní tabule s využitím nové technologie SMART lab. Zaměřuje se na evaluaci veřejně dostupných interaktivních aplikací z výukových portálů zabývajících se touto problematikou, ve kterých se aktuálně vyskytuje velké množství graficky a technologicky zastaralých a nevhodně vytvořených, ale přesto dostupných aplikací. Dále tato práce zahrnuje kvalitativně kvantitativní výzkum, zaměřený na využívání interaktivních tabulí při výuce zvolených předmětů ve 2. ročníku na vybraných základních školách v Kraji Vysočina se zaměřením na zjištění zkušeností vyučujících při používání této digitální technologie. Zkoumané předměty jsou vybrány na základě dotazníkového šetření, které bylo rozesláno vyučujícím 1. stupně ZŠ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.